רגע לפני שנכנסים להוצאות מיותרות, חשוב לשים לב במה כדאי להתמקד לפני שקונים ריהוט למשרד
בחירת הריהוט המתאים למשרד
החלטתם לעבור למשרד חדש או שהגיע זמן לרהט מחדש את משרדכם, כתבה זו יכולה לסייע לכם לעשות זאת נכון ולמקסם את יכולות המשרד והעסק.(אין בכתבה זו כוונה לגרום לכם/ן שלא לפנות למעצב/ת, פניה שכזו תמיד מבורכת ונכונה)
לצערנו (או לא) מרביתנו מבלים זמן רב יותר במשרד מאשר בבית ! כשם שאנו משתדלים לעצב את הבית באופן שיתאים לאישיות, לצרכים ולנוחות שלנו, עיצוב והתאמת הריהוט במשרד אינה שונה כלל ועיקר.
כל המחקרים שנעשו בנושא מוכיחים שריהוט המותאם אישית, מתוכנן ובנוי בצורה חכמה ואסתטית, יעלה את המוטיבציה בקרב העובד/ת וישפיע ישירות על תפוקת העבודה.
סביבת עבודה נעימה, אטרקטיבית ונוחה תגרום לעובד/ת להרגיש נחוץ/ה וחשוב/ה..
כולנו מונעים יותר כאשר סביבת העבודה שלנו אסתטית, נקייה ומסודרת. משרדים מיושנים ואפלים פוגעים ומשפיעים לרעה על ביצועי העובד ובמצב רוחו.
תחילה, יש לתכנן את המשרד באופן שיצור הפרדה נכונה בין האזורים, תחילה עמדת הקבלה – חלון הראווה של העסק, חשוב שיהיה מרשים ומופרד ככל שניתן משאר המתחמים, על מנת שלא לגרום להפרעות ופגיעה בריכוז העובדים/ות, הדבר הבא הוא חדרי הישיבות חשוב שיהיו מרווחים ונוחים. מופרדים ויזואלית ואקוסטית משאר החללים על מנת לאפשר ישיבות בריכוז ללא הפרעה סביבתית. לאחר מכן ולא פחות חשוב מתחמי העבודה, את מתחמי העבודה יש לבנות ללא צפיפות על מנת להעניק חופש תנועה במרחב ופרטיות (ככל שניתן), כמו כן, רצוי שיהיה גם מתחם נוחות המיועד לעובדים. מקום בו ניתן לשבת ולהירגע ובמידת הצורך לקיים פגישות עבודה ואינטראקציות בין העובדים
בכל השטחים הנ”ל, יש לשלב את הריהוט והאביזרים המתאימים..
לפרטים נוספים וליצירת קשר, לחצו כאן
עריכת רשימה מפורטת
- לפני שנתחיל לחשוב לאיזה רהיטים נזדקק, כדאי לערוך רשימה מפורטת של צרכי המשרד הבסיסיים ביותר. חשוב שהרשימה תכלול מספר דברים:
- מספר החדרים.
- מה היעוד של כל חדר
- מספר העובדים
- מהם הצרכים של כל עובד/ת.
- רשימת רהיטים חיוניים:
- עמדות עבודה
- מערכות מנהלים
- כיסאות מנהל
- כיסאות משרדיים
- ארונות אחסון
- כוורות
- שולחן לחדר ישיבות
- כיסאות לחדר ישיבות
- דלפק קבלה
- פינות המתנה
- כיסאות אורח
כעת יש לתכנן נכון את הסידור של כל חדר וחדר כך ששולחנות העבודה ימוקמו בהתחשבות בדרישות העובד. רצוי לאפשר אינטראקציה עם שאר העובדים או פרטיות בהתחשב בתפקיד.
כדאי תמיד לשאוף למקם את העובד כשפניו פונים לכניסה למשרד. לנסות לנצל תאורה טבעית זמינה ובארצנו החמה חשוב לתת את הדעת לחלונות ושמש מחממת או מסנוורת
כמו כן, בשלב התכנון, יש לתת מענה לדרישות הטכנולוגיה הקיימות במשרד. יש לקחת בחשבון את הרכיבים האלקטרוניים. כגון מחשב ומדפסת, נקודת טעינה לטלפון הסלולרי וכו’. חשוב שיהיו מובנים בעמדת העבודה, פתרונות ייעודיים לנושא הכבילה על מנת ליצור סדר ולהשאיר את כבלי החשמל והתקשורת, נסתרים מהעין.
פלטת השולחן (משטח העבודה) חשוב שתהיה איכותית ועמידה, כך שלא יהיה חשש מכתמים ושריטות. לגבי גוונים זה כבר תחום של עיצוב והתאמה. בנושא זה כדאי להתייעץ איתנו או עם אנשי מקצוע כגון אדריכלים ומעצבים.
אחד הדברים החשובים ביותר במשרד הוא כיסא העבודה. הכיסא חייב להיות נוח ומותאם לעובד, כיסא ארגונומי המעניק תמיכה נכונה ומאפשר ישיבה נוחה, ממושכת ולא מעייפת.
במקביל, במקומות עבודה בהם העובדים נדרשים לשעות עבודה רבות, כדאי לשקול רכישה של שולחן עבודה המאפשר לעבוד בישיבה עם אפשרות מעבר לעבודה בעמידה (לטובת שחרור שרירים, שיפור זרימת הדם והתמודדות עם עייפות).
עכשיו צריכים להיות יצירתיים. לבחור רהיטים המשקפים את הסגנון שלכם. האם אתם מחפשים משהו מסורתי או עכשווי. לריהוט עץ יש תחושה מסורתית יותר ואילו ריהוט המשלב מתכת וזכוכית משדר אווירה תעשייתית וחדשנית יותר.
לסיום
על מנת לעצב משרד בצורה נכונה, אשר תמנע הוצאות מיותרות, חשוב להקפיד על מראה עקבי. יש לבחור קו משותף לשולחנות העבודה, ארונות האחסון, הכיסאות ושאר פרטי הריהוט. מומלץ להוסיף (אקססוריז) אלמנטים קישוטיים כגון אביזרים, עציצים, תמונות וכו’. אלה יכניסו צבע ושמחת חיים. וכפי שציינו לא להתפשר על נוחות המשתמש.
חברת Re-Design מספקת ריהוט למשרד בכל חלקי הארץ. אנו נשמח לרתום עבורכם את הניסיון רב השנים שלנו, המקצועיות והיכולות, על מנת לסייע לכם לעשות את הבחירות הנכונות. כמו כן, נשמח להגיע אליכם לפגישת ייעוץ (ללא תשלום).
אנו ברי דיזיין ריהוט משרדי מעוצב. נשמח לרתום עבורכם את ניסיוננו הרב ולסייע לכם לתכנן לבחור את פרטי הריהוט המתאימים ביותר עבורכם