https://re-design.co.il/wp-content/uploads/2023/08/conference-tables-scaled.jpg

שולחנות לחדרי
ישיבות

https://re-design.co.il/wp-content/uploads/2023/11/שולחן-ישיבות.jpg

שולחנות לחדרי
ישיבות

שולחן ישיבות מפואר של רי דיזיין

שולחן ישיבות דגם אלון

פלטה לבחירה בגימור פורניר, פורמייקה או מלמין יצוק, בעובי 28 מ"מ, עם גוון וגודל לפי דרישה. בגימור פורמייקה או פורניר ניתן לקבל קנט משופע וצבוע בתנור, בעוד שבגימור מלמין יצוק הקנט ישר. הפלטה מונחת על רגלי מתכת מעוצבות.

מחיר לגודל 120/240 החל מ – 2,650 ש"ח

שולחן ישיבות גדול ומפואר של רי דיזיין בגימור פלטת פורמייקה

שולחן ישיבות דגם אליפטי

פלטה אליפטית לבחירה בגימור פורניר, פורמייקה או מלמין יצוק, בעובי 28 מ"מ, עם גוון וגודל לפי דרישה. בגימור פורמייקה או פורניר ניתן לקבל קנט משופע וצבוע בתנור, בעוד שבגימור מלמין יצוק הקנט ישר. הפלטה ניצבת על רגלי ארגז תואמות, המאפשרות העברת כבילה באופן נסתר.

מחיר לגודל 120/240 החל מ – 2,850 ש"ח

שולחן ישיבות עגול גדול ומפואר של רי דיזיין בגימור על פי בחירה

שולחן ישיבות דגם ויקטוריה

פלטת פורניר, פורמייקה או מלמין יצוק בקוטר לפי דרישה (מעל קוטר 120 ס"מ הפלטה תורכב משני חלקים) בגימור פורמייקה או פורניר ניתן לקבל קנט משופע וצבוע בתנור, בעוד בגימור מלמין יצוק הקנט ישר. הפלטה ניצבת על רגלי מתכת אלכסוניות צבועות בתנור.

מחיר לגודל 120/240 החל מ – 1,750 ש"ח

שולחן ישיבות גדול ומפואר של רי דיזיין בגימור פורניר מושחר

שולחן ישיבות דגם מוהבי

פלטת פורניר צבוע שחור או פורמייקה שחורה עם טקסטורת עץ, בעובי 28 מ"מ, בגודל לפי דרישה. את קנט הפלטה ניתן להזמין משופע או ישר, וצבוע בתנור. הפלטה מוצבת על גבי רגלי מתכת מעוצבות.

מחיר לגודל 120/240 החל מ – 5,600 ש"ח

שולחן ישיבות גדול ומפואר של רי דיזיין בגימור צבע אפוקסי בתנור

שולחן ישיבות דגם מלח

פלטת אם די אף בגימור צבע אפוקסי, בעובי עד 45 מ"מ, בגודל על פי דרישה. את קנט הפלטה ניתן להזמין משופע או ישר. הפלטה מוצבת על גבי רגלי מתכת מעוצבות.

מחיר לגודל 120/240 החל מ – 5,600 ש"ח

שולחן ישיבות מפואר של רי דיזיין בגימור פורמייקה נאנו

שולחן ישיבות דגם סהרה

פלטת פורמייקה או מלמין יצוק, בעובי 28 מ"מ, בגודל על פי דרישה. את קנט הפלטה בגימור פורמייקה ניתן לקבל קנט משופע וצבוע בתנור, בעוד שבגימור מלמין יצוק הקנט ישר. הפלטה מוצבת על גבי רגלי מתכת מעוצבות.

מחיר לגודל 120/240 החל מ – 2,650 ש"ח

שולחן ישיבות מפואר של רי דיזיין בגימור פורניר

שולחן ישיבות דגם סונורה

פלטת פורניר, פורמייקה או מלמין יצוק, בעובי עד 45 מ"מ, בגודל על פי דרישה. את קנט הפלטה בגימור פורניר, פורמייקה ניתן לקבל קנט משופע וצבוע בתנור, בעוד שבגימור מלמין יצוק הקנט ישר, הפלטה ניצבת על גבי רגל ארגז תואמת לגודל השולחן ומאפשרות העברת כבילה באופן נסתר.

מחיר לגודל 120/240 החל מ – 2,650 ש"ח

שולחן ישיבות מפואר של רי דיזיין במבנה יחודי ובגימור פורמייקה נאנו

שולחן ישיבות דגם משושה

פלטה במבנה משושה בגימור פורניר, פורמייקה, בעובי עד 45 מ"מ, בגודל על פי דרישה. את קנט הפלטה ניתן לקבל משופע וצבוע בתנור, או ישר, הפלטה ניצבת על גבי רגל ארגז תואמת לגודל השולחן ומאפשרות העברת כבילה באופן נסתר.

מחיר לגודל 120/240 החל מ – 7,500 ש"ח

שולחן ישיבות מפואר של רי דיזיין בגימור פורניר

שולחן ישיבות דגם קלהרי

פלטת פורניר בעובי 28 מ"מ, צבועה בשחור אטום המאפשר חשיפת טקסטורת העץ הייחודית. ניתן לבחור את הגודל לפי הצורך, עם קנט משופע או ישר בצביעה בתנור. הפלטה מונחת על רגלי מתכת מעוצבות, להוספת נגיעה של אלגנטיות ועמידות.

מחיר לגודל 120/240 החל מ – 6,650 ש"ח

שולחן ישיבות עגול של רי דיזיין בגימור על פי בחירה

שולחן ישיבות דגם קרח

פלטה עגולה בגימור פורמייקה או מלמין יצוק, בקוטר עד 120 ס"מ ועובי 28 מ"מ. זמינה בגוון לפי דרישה, עם קנט ישר, בפורמייקה ניתן לקבל קנט משופע צבוע בתנור. הפלטה ניצבת על רגלי מלמין או פורמייקה, להתאמה מושלמת לעיצוב הנדרש.

מחיר החל מ – 1,850 ש"ח