עיצוב משרד - טיפים

עיצוב משרד - טיפים

איך לבחור ריהוט למשרד

רגע לפני שנכנסים להוצאות מיותרות, חשוב לשים לב במה כדאי להתמקד לפני שקונים ריהוט למשרד

תכנון ריהוט למשרד

מרביתנו מבלים זמן רב במשרד. התאמה אישית של ריהוט למשרד פופולרית מאוד בקרב בעלי משרדים.
אנו מודעים לכך שכאשר הריהוט מותאם אישית ומהונדס בצורה חכמה, תעלה תפוקת העבודה בקרב העובדים.

סביבת עבודה נעימה, אטרקטיבית ונוחה תגרום להם להרגיש נחוצים וחשובים.
לרוב, כולנו מונעים יותר כאשר סביבת העבודה שלנו מודרנית, נקייה ומסודרת. משרדים מיושנים ואפלים בדרך כלל ישפיעו לרעה על ביצועי העובד ומצב רוחו.

תחילה, יש לתכנן את המשרד כך שתיווצר הפרדה נכונה בין אזורים. כגון, חדרי ישיבות ושאר חללי המשרד. חדרי ישיבות צריכים להיות מרווחים ונוחים. חשוב שתהיה הפרדה ויזואלית ואקוסטית משאר החללים על מנת לאפשר ישיבות בריכוז ללא הפרעה סביבתית. כמו כן, רצוי שיהיה אזור המיועד לעובדים. מקום בו ניתן לשבת ולהירגע או במידת הצורך לקיים פגישות עבודה ואינטראקציות בין העובדים.

בכל השטחים הנ"ל, יש לשלב את הריהוט והאביזרים המתאימים.

עריכת רשימה מפורטת

  • לפני שנתחיל לחשוב לאיזה רהיטים נזדקק, כדאי לערוך רשימה מפורטת של צרכי המשרד הבסיסיים ביותר. חשוב שהרשימה תכלול מספר דברים:
  1. מספר החדרים.
  2. מה היעוד של כל חדר
  3. מספר העובדים
  4. מהם הצרכים של כל עובד.
  5. רשימת רהיטים חיוניים:

כעת יש לתכנן נכון את הסידור של כל חדר וחדר כך ששולחנות העבודה ימוקמו בהתחשבות בדרישות העובד. רצוי לאפשר אינטראקציה עם שאר העובדים או פרטיות בהתחשב בתפקיד.

כדאי תמיד לשאוף למקם את העובד כשפניו פונים לכניסה למשרד. לנסות לנצל תאורה טבעית זמינה ובארצנו החמה חשוב לתת את הדעת לחלונות ושמש מחממת או מסנוורת

כמו כן, בשלב התכנון, יש לתת מענה לדרישות הטכנולוגיה הקיימות במשרד. יש לקחת בחשבון את הרכיבים האלקטרוניים. כגון מחשב ומדפסת, נקודת טעינה לטלפון הסלולרי וכו'. חשוב שיהיו מובנים בעמדת העבודה, פתרונות ייעודיים לנושא הכבילה על מנת ליצור סדר ולהשאיר את כבלי החשמל והתקשורת, נסתרים מהעין.

פלטת השולחן (משטח העבודה) חשוב שתהיה איכותית ועמידה, כך שלא יהיה חשש מכתמים ושריטות. לגבי גוונים זה כבר תחום של עיצוב והתאמה. בנושא זה כדאי להתייעץ איתנו או עם אנשי מקצוע כגון אדריכלים ומעצבים.

אחד הדברים החשובים ביותר במשרד הוא כיסא העבודה. הכיסא חייב להיות נוח ומותאם לעובד, כיסא ארגונומי המעניק תמיכה נכונה ומאפשר ישיבה נוחה, ממושכת ולא מעייפת.

במקביל, במקומות עבודה בהם העובדים נדרשים לשעות עבודה רבות, כדאי לשקול רכישה של שולחן כתיבה המאפשר לעבוד בישיבה עם אפשרות מעבר לעבודה בעמידה (לטובת שחרור שרירים, שיפור זרימת הדם והתמודדות עם עייפות).

עכשיו צריכים להיות יצירתיים. לבחור רהיטים המשקפים את הסגנון שלכם. האם אתם מחפשים משהו מסורתי או עכשווי. לריהוט עץ יש תחושה מסורתית יותר ואילו ריהוט המשלב מתכת וזכוכית משדר אווירה תעשייתית וחדשנית יותר.

לסיום,

על מנת לעצב משרד בצורה נכונה, אשר תמנע הוצאות מיותרות, חשוב להקפיד על  מראה עקבי. יש לבחור קו משותף לשולחנות העבודה, ארונות האחסון, הכיסאות ושאר פרטי הריהוט. מומלץ להוסיף (אקססוריז) אלמנטים קישוטיים כגון אביזרים, עציצים, תמונות וכו'. אלה יכניסו צבע ושמחת חיים. וכפי שציינו לא להתפשר על נוחות המשתמש.

חברת Re-Design מספקת ריהוט למשרד בכל חלקי הארץ. אנו נשמח לרתום עבורכם את הניסיון רב השנים שלנו, המקצועיות והיכולות, על מנת לסייע לכם לעשות את הבחירות הנכונות. כמו כן, נשמח להגיע אליכם לפגישת ייעוץ (ללא תשלום).

שתפו:

Re-design שולחן משרדי אוטומה רי דיזיין

שולחן משרדי – איך לבחור נכון

עיצוב משרד – טיפים עיצוב משרד – טיפים שולחן משרדי – פרמטרים לקנייה נבונה שולחן משרדי הנו פריט מרכזי עבור העובד במשרד. בין אם אתם

שולחן לחדר ישיבות פורניר כהה Re-Design ריהוט משרדי מעוצב

שולחן חדר ישיבות – מדריך קנייה

שולחן חדר ישיבות – מדריך קנייה לפני שרוכשים שולחן חדר ישיבות, שימו לב למספר הדגשים חשובים על מנת להימנע מהוצאות מיותרות. חדר ישיבות הוא חלון

טיפים לבחירת כיסא משרדי

טיפים לבחירת כיסא משרדי ישנם הבדלים משמעותיים בין כיסאות משרדיים. המבחר בשוק הוא גדול ולא פעם אנחנו רוכשים כיסא משרדי שאהבנו מבחינה עיצובית, אך לאחר

לשאלות נוספות
צרו עמנו קשר

דילוג לתוכן